Kočičí přání funguje na bázi dobrovolnictví. Jediný finanční výdaj, který máme, je na reklamu na sociálních sítích, která nám pomáhá šířit povědomí o Kočičím přání dál a především vybrat více peněz pro útulky.
Stále se ukazuje, že peníze investované do online reklamy přinášejí při každém kole Kočičího přání do útulků nezanedbatelné částky. Letos se nám to při jarním kole opět potvrdilo, kdy bez reklamy bychom vybrali téměř o půl milionu korun méně. O Vánocích je toto ještě výraznější a reklama na Facebooku nám pomáhá vybrat od dárců o 700 tisíc a někdy až 1 milion korun navíc. Každá investovaná částka se tak znásobí a za každou korunu vybereme dalších 27 Kč.
Využíváme také Google Ads, ale peníze na tuto inzerci se nám zpravidla daří získat zdarma. Peníze z tohoto projektu použijeme na reklamu v letošním vánočním kole.
Budeme rádi i za malý příspěvek. Děkujeme.
Váš tým Kočičího přání
Kočičí přání z.s.
Praha
2301126618/2010
111001796